Over LTC Oude Pekela

LTC Oude Pekela is een tennisvereniging gelegen in het Oost-Groningse dorp Oude Pekela en is opgericht op 28 mei 1965. Sindsdien heeft de vereniging een belangrijke rol gespeeld in het bevorderen van de tennissport in de regio en het creƫren van een hechte tennisgemeenschap.

De vereniging heeft inclusiviteit hoog in het vaandel staan, waar jong en oud, beginners en gevorderde spelers, zich welkom kunnen voelen. Of je nu net begint met tennis of een doorgewinterde pro bent, LTC Oude Pekela biedt voor iedereen de kans om de sport te beoefenen en te verbeteren. Wil je graag beter worden? Dan kun je je inschrijven voor de tennislessen die wekelijks worden gegeven op het park.

Op het prachtige tennispark van LTC Oude Pekela vind je vier moderne smashcourt banen. Deze banen bieden het hele jaar door een uitstekende ondergrond voor tennissers van alle niveaus en zorgen voor een snelle en spannende wedstrijdervaring. Het park is goed onderhouden en straalt een gezellige sfeer uit waar leden graag samenkomen om te trainen, wedstrijden te spelen en sociale evenementen bij te wonen.

De vereniging organiseert regelmatig toernooien, competities en evenementen, waardoor er altijd iets te beleven valt voor haar leden en tennissers in de omgeving. LTC Oude Pekela is niet alleen een plek om tennis te spelen, maar ook een plek waar vriendschappen worden gesmeed en sportieve successen worden gevierd. Kortom, LTC Oude Pekela is een tennisvereniging die trots is op haar geschiedenis en zich doorlopend inzet voor de toekomst van de tennissport in Oude Pekela en daarbuiten.