Statuten en reglementen

LTC Oude Pekela moet, in overeenstemming met de wet, de essentiƫle regels vastleggen in statuten. Deze statuten omvatten onder andere het doel van de vereniging, de procedure voor het benoemen van bestuurders, en hoe de algemene vergadering moet worden bijeengeroepen. Deze statuten zijn bindend voor alle leden en organen van de vereniging. Voor regels met betrekking tot de dagelijkse gang van zaken, oftewel meer praktische aangelegenheden, is het gepast om een huishoudelijk reglement op te stellen. Het huishoudelijk reglement dient in overeenstemming te zijn met de statuten en de statuten mogen op hun beurt niet in strijd zijn met de wet.

Klik hieronder op de desbetreffende bestanden om ze te downloaden:

Reglement Baanbezetting.pdf Statuten LTC Oude Pekela.pdf Huishoudelijk Reglement LTC Oude Pekela.pdf