Bloemen voor leden LTC tijdens Algemene Ledenvergadering

07 februari 2024

Maandag 5 februari 2024 vond de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van LTC Oude Pekela plaats, waar 16 leden samenkwamen met het voltallige bestuur voor een geslaagde bijeenkomst. Onder het toeziend oog van voorzitter Kees werden belangrijke zaken besproken en werden plannen voor het komende tennisjaar besproken.

Na afloop van de vergadering werden er bloemen uitgedeeld aan Joop Gelling, Chantal de Lange, Johan Pander en Jack Pinkster. Zij namen afscheid van bepaalde functies binnen de vereniging en werden daarom bedankt voor hun jarenlange inzet voor LTC Oude Pekela. Chantal was helaas niet aanwezig en daarom nam Totie de bloemen voor haar in ontvangst.

Een belangrijk agendapunt was de oproep voor vrijwilligers voor zowel de baan- als toernooicommissie. Leden die graag een actieve rol willen spelen in het organiseren van baanactiviteiten en toernooien worden aangemoedigd om zich aan te melden. De vereniging hoopt op de betrokkenheid van haar leden om gezamenlijk een succesvol tennisjaar te realiseren.

Al met al kijkt het bestuur van LTC Oude Pekela terug op een prettige bijeenkomst en kijkt het uit naar een sportief en gezellig tennisjaar!

Nieuwscategorieën

Telefoon