Geef je nu op voor alle OGTB jubileum activiteiten!

06 juni 2024

Beste leden van LTC Oude Pekela,

We willen jullie graag op de hoogte brengen van enkele activiteiten die gepland staan ter viering van het 100-jarig bestaan van de OGTB. De jubileumcommissie heeft een aantal leuke evenementen gepland voor alle leeftijden. Hieronder volgt een overzicht van wat jullie kunt verwachten:

Reünie oud-leden OGTB op zaterdag 17 augustus 2024
Voor iedereen die nu of in het verleden OGTB 35+ zomercompetitie heeft gespeeld is er een gezellige jubileumbijeenkomst op zaterdagmiddag 17 augustus 2024 bij TV Siddeburen met een hapje en een drankje. Ook is er gelegenheid om nog een balletje te slaan met oud teamgenoten.

Wil je meedoen? Geef je dan vóór 1 juli op via [email protected]. Verdere informatie volgt na opgave.

OGTB Jubilieumsterrit op 1 september 2024
Vier met ons het 100-jarige jubileum van de OGTB tijdens onze sterrit op zondag 1 september! Rij met de auto, fiets, step, trekker of ander vervoermiddel langs verschillende deelnemende OGTB-verenigingen en voer op elke locatie een opdracht uit of beantwoord een aantal quizvragen. Kunnen jullie zo alle letters verzamelen om op de eindlocatie het jubileum woord te raden? Vanaf 12:00 uur gaan we van start en we eindigen de dag met een BBQ op de eindlocatie. Dit evenement is geschikt voor het hele gezin, jong en oud!

Wil je meedoen? Geef je dan vóór 1 augustus op via [email protected]. Verdere informatie volgt na opgave.

OGTB-jeugdjubileum toernooi op zondag 8 september 2024
Voor alle jeugdleden is er het OGTB-jeugdjubileum toernooi op zondag 8 september, ook voor de beginnende speler. Opgave is mogelijk in de volgende categorieën rood, oranje, groen en geel. Afhankelijk van het aantal deelnemers zal er op verschillende parken worden gespeeld. Voor iedere deelnemer is er een mooie attentie.

Wil je meedoen? Geef je dan vóór 15 augustus op via [email protected]. Verdere informatie volgt na opgave.

Glow in the dark Tennis met OGTB op zaterdag 16 november 2024
Bij ons Glow in the dark tennistoernooi in de tennishal van Winschoten vieren we op een unieke manier het 100-jarig jubileum van OGTB! Op zaterdag 16 november, vanaf 16:00 uur transformeren we de banen in een betoverende spelomgeving.

Wil je meedoen? Schrijf je eenmalig in als duo voor de categorieën HD of DD, want er is slechts een beperkt aantal plekken beschikbaar! Geef je op via [email protected] vóór 16 oktober.

Na het presenteren van onze diverse activiteiten, hopen we dat jullie enthousiast zijn geworden. We kijken uit naar jullie aanmeldingen via ons e-mailadres!

Met sportieve groet,

De OGTB jubileumcommissie